Duscha sen hopp i säng!

Hej! kommer ett litet inlägg nu ska strax gå och duscha sen blir det nog solsidan sen blir det hopp i sän är faktiskt jävlig trött jag låg i sängen i går med dator och tiden bara sprang i väg så jag tittade på klocka och den var 03:48
ojjj då sa jag så då var det att man fick gå lägga sig ganska snabbt men sen sov jag ju till klockan 12:00 så men så orkade jag inte gå upp så det blev datorn en´liten stund på moronen också så jag ja gick väl upp ur sängen vid typ 14:10 kanske klockan var i alla fall typ 14:00 men sen vra det upp och börja städa rummet så nu är det skit fint där inne faktiskt,har ni tänk på det att jag är väldigt dålig på att använda punkt och komma tänken eller jag alla slags täcken igentligen!


                       puss puss Emilia♥

Kommentarer
Postat av: IDA´S

Fråge stund på bloggen;D

2011-01-16 @ 20:41:39
URL: http://idaengounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0