nee inte igen :O

Hej! jag vet att jag har varit dålig på att updatera min lilla blogg men det är ju sportlov nu och ja,jag har haft så mycket att göra nu på sistone och inte liksom haft tid eller bara inte orkat blogga.


Vi håller på att göra om vårat kök nu här hemma och då blir ju allt lite rörigt just nu har vi hela köket i vardags- rummet,

Igår var våra kusiner här för att min morbror Lars skulle hjälpa papppa att lägga golv,och jag och min kusin Linn vi spelade "The Sims 3" nästan hela dagen.Kul som fan va det i alla fall men nu skrev jag ju lite om varför jag inte har bloggat så mycket och sen kommer det ett inlägg om vad jag ska göra idag!


puss på er alla söta rosa apor


//Emilia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0