Prov hit och Prov dit!?

Kan det fan aldrig ta slut! idag hade vi prov på no:n i mon på so:n -.-  BOOOORING!!!!! känner mig busig!!! hehe elr jaa kanske int något att vara stolt över, att man typ kmr få alla fel på provet i so:n i mon! får sitt uppe i natt igen... jo jusste glömmde berätta att jag va uppe till typ 3:00 i natt AWSOME!!!! nee menar HARDCORE!!! i mon ärre fredag!! jippi *happyface*  idag badade jag  :] i storsjön tillome!!!  sitter och lyssnar på musik som är hetl awsome!!! PÅ HÖGSTA VOLYM!!! YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

JAJA BAJS PÅ ER ALLA HUNDUNGAR!!!


HEHE JAG LYSSNAR PÅ!!


Kommentarer
Postat av: Zezz

sv: hej kolla gärna min blogg med :)

2011-04-29 @ 11:21:41
URL: http://cupcakemufin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0