Lång vecka.....!

Hej svejs!

Glad påsk alla góa läsare!
idag är det påskafton,kusinerna är här vi har grillat och haft allmänt trevligt! har inte skrivit så mycket denna vecka pgr av att det har varit lov. under nästan hela lovet har jag sovit över med jennu pennu puff! på måndag blir det plugg med en av världens bästa person... gissa vem mohahaha!!!   jo jusst det jag har inte berättat att jag har 3 prov nästa vecka... boring!!! no och so. no är typ det ämnet jag är dåligast på , bara för att just nu i no:n pratr vi om kroppen och jag har typ lite fobiför just kroppen med allt blod och allt. uuuhheekk!!!



är det bara jag eller är den nya ttwilight filmen inte jävligt bra...
gahhhh är kär i den!!!!
ni ska få ett smakprov imon!!


XOXOXO
Emilia <3




Saknar mina bästa vänner!!
ni betyder allt sötnosar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0