Halloj!

Hej!

sjuk i dag... tråkigt men sånt ät livet, hade järna varit i skolan med mina kompisar.
har haft en dålig uppdatering bara för,i fredags så sov jag över hos Sarah, sen på lördagen så sov jag över med jennie och sarah vi hade grymt kul vi badade badkar, sen på söndagen alltså igår fick vi för oss att vi skulle in till knalleland, jennies pappa sjutsade in oss (efter lite tjat) sen satt vi på donken och åt och jennie kollade sin mobil hon bah "men herregud 17 missade samtal" alla samtalen var från Lina jennies syster. Hon undrade om jag och jennie ville gå med´henne på bio (hon visste inte att sarah va med) men så sa vi att vi kunde gå alla fyra så jennies pappa hämtade oss i stan gav oss mer pengar och sjutsade oss in till bion men bion började kl 18
:00 och vi var där 16:30 vi fick sitta och vänta ganska länge men när vi väl kom in på bion så var vi ganska trötta (jag i alla fall) men vi kollade i alla fall på den här Min låtsasfru den var jätte bra.



Ohhhhh!!! äntligen är ganska glad nu för mamma & pappa har beställt resa till turkiet nu!!!!! vi ska inte åka fören i juli men ändå jag längtar så redan vi åker den 20:de juli och är borta i 2 veckor hotelet vi ska bo på har en fin pool och massa ruchelkanor och så! ^^ 



Puss och kram skumbanan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0